Kronika šestdesetletne tradicije in ogledalo skupine Impol
Metalurg je v šestdesetih letih svojega obstoja postal nepogrešljiv del življenja in dela v skupini Impol. Časopis ni zgolj informativno glasilo, temveč večnamensko orodje, ki obvešča, izobražuje, motivira in povezuje vse zaposlene. V njem se odražajo vrednote, cilji in vizija podjetja, hkrati s tem pa s svojo vsebino in obliko prispeva h gradnji močne organizacijske kulture, ki temelji na sodelovanju, spoštovanju in skupnem prizadevanju za odličnost. Metalurg ni le interni časopis, ampak tudi primer dobre prakse na področju internega komuniciranja v Sloveniji. To potrjujejo strokovna priznanja, ki jih je časopis prejel na različnih natečajih. Leta 2014 je bil na dogodku POMP razglašen za najboljši medij internega komuniciranja v Sloveniji, prav tako je na razpisu za nagrado papirus, ki ga vsako leto organizira Slovensko društvo za odnose z javnostmi, dosegel visoko peto mesto v konkurenci velikih slovenskih podjetij.
Metalurg je prvič izšel novembra 1964 na pobudo takratnega vodje izobraževalnega oddelka Ladislava Kovačiča (1919-2020). Namen časopisa je bil od samega začetka jasen: informirati zaposlene o dogajanju v tovarni Impol ter jih povezovati in spodbujati k sodelovanju pri razvoju podjetja. Vsebino za prvo številko Metalurga je v celoti napisal njegov odgovorni urednik Ladislav Kovačič. Člani prvega uredniškega odbora so bili Stanislav Poštrak, Štefan Čakič, Jurij Godec, Ignac Kvas, Tone Kidrič, Ladislav Kovačič, Jože Majcen, Brigita Vernik, Stane Zalokar in Jože Želežič.
Iz prispevka Urše Zidanšek, ki bo objavljen v jubilejnem zborniku ob 200-letnici podjetja Impol