( ISSN 2738-5760 )
Bojan Ratej, Foto: Lesene kravate SWOGAR Bojan Ratej, Foto: Lesene kravate SWOGAR

Impresivne Lesene kravate SWOGAR

Pred dnevi nas je Bojan Ratej, ki ga poznamo po prefinjenem oblikovanju lesa, presenetil z imenitnim novim izdelkom. To so lesene kravate SWOGAR, ki pa niso le navaden kos lesa, ampak skrbno izdelan prefinjen izdelek.

»Z veseljem predstavljam svoj novi izdelek, v katerega smo vso lansko in del letošnjega vložili veliko energije in truda, da smo prišli do rezultatov, ki vam jih predstavljamo danes. To so mehkobne na otip in gibljive Lesene kravate SWOGAR s Premium končno obdelavo. V dveh kolekcijah CLASSIC in TRENDY je skupno enaindvajset različnih modelov, različnih dizajnov, če pa zraven prištejemo še štiri vrste lesa in šest barvnih vzorcev tekstila, je lahko teh kombinacij še veliko več. Ker pa slika in tudi video povesta več kot le beseda, vas vabim na spletno stran www.swogar.com, kjer si lahko Lesene kravate SWOGAR ogledate in jih naročite,« nas je pred dnevi na svoji FB-strani navdušeno presenetil Bojan Ratej.

Ideja rojena – a do končnih izdelkov še dolga pot

 »Ideja izvira iz začetka lanskega leta, ko sem iz Protokola Republike Slovenije dobil klic, če bi jim lahko izdelal primer lesene kravate, ki bi jih imeli za protokolarna darila. Čeprav sem najprej rekel ne, saj sem imel časa za izdelavo zgolj le teden dni, kar je iz vidika razvoja izdelka »iz nule« popolnoma neizvedljivo, a so vztrajali, da je njihova prošnja bolj informativnega značaja, da vidijo, kaj smo kot ustvarjalci zmožni narediti. Naredil sem primer kravate, s katero pa seveda nisem bil najbolj zadovoljen, sem pa nakazal smer, kakšne bi lahko bile. Takrat seveda do realizacije ni prišlo, saj se je covid-kriza stopnjevala in vse se je ustavilo. Ker pa se mi je zdela ideja bila huda, sem si zadal cilj, da bom nadaljeval v razvoju. Čas ni bil ravno najprimernejši, saj se je ustavilo tudi gospodarstvo, trgovina in ostale poti, ki so prepotrebne ob razvijanju novega izdelka. Ogledal sem si tudi ponudbo, ki je bila tisti trenutek v svetu, a me nič od videnega ni impresioniralo, celo nasprotno, bil sem kar malo razočaran, saj se mi je zdelo, da se to lahko naredi mnogo, mnogo bolje. Tako sem na list papirja napisal nekaj opornih točk, kakšne bi te kravate morale biti, kako naj bi bile videti, kako bi bile sestavljene, kakšen material je za to potreben, kako morajo biti gibljive in kako to doseči, kakšni bi bili postopki izdelave, saj stroji za to ne obstajajo. In to je trajalo leto dni. Leto dni spreminjanj postopkov, menjave materialov, izdelave pripomočkov, iskanja pravega veznega materiala in seveda tudi povezovalnega blaga. Izdelal sem več kot 150 različnih prototipov kravat, ki so seveda šle v peč, ker še vedno nisem bil zadovoljen z izdelkom. Na koncu sem nekaj od teh sestavnih delov našel šele v tujini pri proizvajalcu. Skratka bilo je resnično ogromno testiranj in iskanja pravih materialov. A danes lahko rečem, da je izdelek, ki ga ponujam tisti, ki je preživel vsa ta testiranja in je dobil zeleno luč pri vseh mojih zahtevah« pripoveduje Bojan Ratej.

 

Zakaj SWOGAR

»To res vsakega zanima … Vedeti je treba, da sem »marketingar« in to presneto kreativen marketingar :). Ime sem iskal zelo dolgo, ker že tukaj lahko vse zamočiš. Pred sabo sem imel nekaj iztočnic, ki sem jih želel imeti pri imenu:
- naj bo ime izmišljeno imaginarno ne sestavljeno iz dveh treh besed ali celo tako, da bi ime samo povedalo, kaj se skriva za znamko, ker v tem primeru je teh lahko še najmanj 1000 v svetu
- naj bo kratko do 5 črk
- vsebovati mora črko S, ki namiguje na prestiž. Swogar ima celo S in W na začetku, kar namiguje na SWAROVSKI, že veliko ljudi je to opazilo, tako avtomatično, podzavestno dobiš dodano vrednost blagovni znamki
- končati se mora na črko R, ker tako dobiš zelo moško, trdo, celo malo mistično besedo
- in da je kljub izmišljeni besedi lahko zapomljiva beseda
Kako si bo kdo zapomnil SWOGAR, je pa seveda odvisno tudi od tega, kako dobro opraviš delo v marketingu, oglaševanju, družbenih medijih, tisku … skratka na prepoznavnost vpliva pojavnost,« v svojem trženjskem slogu razloži Bojan Ratej.

Tudi embalaža za Lesene kravate SWOGAR premišljena

»Po posvetovanju s tiskarjem smo se odločili za recikliran papir z mat prevleko, s čimer bomo znatno izboljšali uporabniško izkušnjo, saj bodo ovoji zaščiteni pred zmernimi mehanskimi poškodbami in tudi nepotrebnimi madeži. Hkrati pa s tem tudi podaljšamo uporabnost same embalaže,« pripoveduje Bojan.

 

Samo nekaj dni po lansiranju izdelka že povabilo v Dubaj

»Niti pet dni potem, ko sem lansiral spletno stran www.swogar.com z lesenimi kravatami SWOGAR, pa se je že dogajalo toliko pozitivnih stvari in odzivov, da skoraj ni za verjeti. Dobil sem povabilo na radio, pa v oddajo na televiziji, za članke v nekaj lokalnih časnikih in dnevnikih, ampak informacija, ki je pa RES UDARILA, je bilo povabil, da s svojimi lesenimi kravatami SWOGAR sodelujem na veličastnem dogodku oz. razstavi umetnikov iz Slovenije in tudi tujine, ki bo v Hotelu Crowne Plaza Dubai Deira***** pod okriljem AAMI Korporacije. Na dogodek je povabljena celotna Kraljeva družina in diplomati iz Združenih arabskih emiratov ter veliko vplivnežev. Res vrhunska priložnost za promocijo. Kasneje bodo izdelki in tudi katalogih, v katerih se bom tudi predstavil na voljo na EXPO2020 v slovenskem paviljonu. Skratka dogaja se in jaz sem resnično sem hvaležen za to,« zaključuje Bojan Ratej.

Srečno pot, SWOGAR. www.swogar.com

 
  • oktober 22, 2021
Nazadnje urejano na 0, 22.10.2021 20:00
Oceni ta prispevek
(1 glas)
Bottom add

Poišči