( ISSN 2738-5760 )
Foto: IZZA Foto: IZZA

Bistriško podjetje IZZA uspešno posluje že 25 let

V 25 letih delovanja je bistriško družinsko podjetje IZZA iz začetne ponudbe raznih izobraževanj preraslo v podjetje s pestro ponudbo – poleg jezikovnih tečajev, pri njih so na voljo tudi kozmetične storitve, fizioterapija, fitnes … Veljajo pa tudi za enega izmed največjih ponudnikov usposabljanj in izobraževanj za podjetja v Sloveniji. Začetke, 25-letno zgodovino družinskega podjetja, izzive, s katerimi se soočajo v lokalnem okolju, in načrte za prihodnost nam je zaupal direktor Drago Bukvič. 

V 25 letih delovanja je podjetje IZZA izvedlo 4600 delavnic, ki jih je obiskalo kar 90.000 slušateljev. Na področju učenja tujih jezikov pa se je pri njih doslej izobraževalo 2000 tečajnikov, med njimi jih je 197 doseglo mednarodne certifikate.

Začetki zaradi denarne stiske

page logof13907fd145d03f»Podjetje smo ustanovili pred 25 leti, potem ko smo se znašli v finančni krizi in smo razmišljali, kako jo preživeti. Žena Zlatka je bila takrat zaposlena v Uniorju, jaz pa v Impolu, oba sva namreč strojnika. Zlatka je predlagala, naj odpremo svoje podjetje v Sprva smo ponujali tisto, kar smo znali – organizirati in izvesti seminarje. Najprej smo začeli z izobraževanji in usposabljanji na področju gostinstva in turizma, prvi seminar je bil Dekoracija jedi za različne priložnosti, a se ga je žal udeležilo premalo udeležencev, da bi pokrili stroške. A smo vztrajali in že naslednji seminar je bil pokazatelj, da smo na pravi poti," se začetkov spominja direktor podjetja Drago Bukvič. "Nato je podjetje postopoma začelo rasti, tako da vsak ob svoji službi leta 1998 vseh obveznosti preprosto nisva več zmogla. Zato sva se odločila, da bom jaz prevzel podjetje kot nosilec dejavnosti, delala bova skupaj. Leta 1999 smo gostinske seminarje razširili še na živilsko dejavnost. V tistem času smo veliko sodelovali z Mariborskimi mlekarnami in Pekarno Vrhnika. Posebej zanimivo je, da smo prav v sodelovanju s Pekarno Vrhnika na slovenski trg kot prvi pripeljali potratno potico. Pekarno Vrhnika je namreč leta 1998 želela v svojo ponudbo vpeljati tri nove pekovske izdelke, ki bi jih lahko tržili tudi na dolgi rok, in mi smo jim med drugim predlagali potratno potico." Izobraževanja in usposabljanja za podjetja so odtlej ponujali in izvajali po vsej Sloveniji.

Po letu 1999 so izobraževanja razširili, saj so želeli pokriti vsa področja, ki bi jih neko slovensko podjetje lahko potrebovalo pri opravljanju svoje dejavnosti. "Tako smo začeli ponujati izobraževanja in usposabljanja s področja komunikacije, vodenja, urejenih proizvodnih procesov pa tudi strokovne seminarje. V letih, ki so sledila, smo to svojo dejavnost razširili na širok spekter, ki ga pokrivamo še danes," pojasnjuje direktor Bukvič.

Od leta 2004 ponujajo tudi šolo tujih jezikov

footer logoLeta 2004 so kupili poslovne prostore, najprej samo del prostorov na Ljubljanski, postopoma pa so dokupovali še preostale, tako da je danes stavba na Ljubljanski cesti 42 v celoti njihova. Ker je dobro imeti široko in razpršeno ponudbo za primere, ko kaka dejavnost zastane, so z vselitvijo v nove poslovne prostore, svojo ponudbo tudi razširili s šolo tujih jezikov. "Jezikovne tečaje izvaja visoko usposobljen kader, ki s strokovnimi metodami pomaga otrokom in odraslim k hitremu učenju tujih jezikov. Največ tečajnikov obiskuje angleščino in nemščino, sledijo italijanščina, španščina, ruščina. Odrasli se bolj pogosto odločajo za individualno učenje pa tudi učenje v skupinah. Učenje tujih jezikov želimo še nadgraditi. Trenutno imamo vpisanih 120 otrok na različnih nivojih," je povedal direktor Bukvič. Na tečaje vpisujejo januarja in septembra, več o njih pa je zapisano na spletni strani izza-jeziki.si. Poleg tečajev pa ponujajo tudi prevajanje v številne svetovne jezike.

Fizioterapija in številne zdravstvene ordinacije

59"Ko se je ženi zdravstveno stanje močno poslabšalo, saj je imela resne težave s koleni in takrat se je porodila ideja o vzpostavitvi lastnega centra za fizioterapijo. Prostor smo napolnili in danes imamo tukaj poleg zasebne fizioterapije še tri specialistične ambulante - dermatološko, ortopedsko, nevrološko, pripravljamo pa tudi vse, da odpremo še kardiološko in revmatološko ambulanto," dodaja Drago Bukvič. V isti stavbi so kasneje odkupili tudi gostinski lokal, kjer je danes urejen zasebni fitnes center, ki deluje kot nekakšna podaljšana roka fizioterapije. Fizioterapija in ambulante so samoplačniške, a sodelujejo s številnimi zavarovalnicami, ki ponujajo nadstandardno zdravstveno zavarovanje. Več o tem najdete zapisanega na spletni strani ozdravi.si. Najnovejša ponudba pa je celostni naturopatski pregled telesa. 

Kozmetični salon Radost - vizija lepote

V zgornjem nadstropju imajo tudi kozmetični salon, kjer ponujajo tudi kozmetične storitve - poleg nege obraza tudi masaže, depilacijo, manikiro in pedikuro, solarij ter permanentni make up. Današnji čas zahteva poslovno urejenost in lepoto, zato v Lepotnem salonu Radost ponujajo vse, kar ljudje pričakujejo od kozmetičnih storitev. K vsakemu obiskovalcu pristopijo individualno in celostno, saj se zavedajo, da imata vsaka koža in vsako telo svoje individualne potrebe, da sta ponovno videti lepo, mladostno in vitalno. Ekipa kozmetičnega salona si želi, da se pri njih stranka počuti udobno, varno, higienično in da dobi občutek, da je pomembna. Ob vsem tem se v človeku poraja čustvo RADOST.

S salonom tesno sodeluje tudi dermatolog, ki obravnava razna kožna obolenja, akne, bolezni las, nohtov, luskavico, dermatitis ipd., preventivno pregleda kožo, če pacient sumi na kožnega raka, odstranjuje bradavice in druge neproblematične izrastke in podobno. Ponujajo pa tudi pomoč in svetovanje pri razstrupljanju telesa. Še več iz njihove ponudbe najdete na spletni strani https://www.salon-lepote.si/.

Za nemoteno poslovanje podjetja IZZA skrbi ekipa 145 ljudi 

"Naša ekipa šteje 145 ljudi, šest nas je zaposlenih za nedoločen čas. Tudi vsi zdravniki so pri nas zaposleni eno uro na teden. Z vsemi drugimi 138 predavatelji pa sodelujemo preko pogodb in jih izplačujemo po opravljenem delu. Nekateri učitelji tujih jezikov, ki so tik pred diplomo ali magisterijem, pa so zaposleni preko študentskega servisa, nekaj tudi preko podjemih ali avtorskih pogodb. V kolektivu poskušamo graditi družinsko vzdušje, pri nas nikoli ni veljala stroga hierarhija. Pri nas so vrata vseh pisarn dobesedno vedno odprta, ničesar ne skrivamo drug pred drugim. Od zaposlenih pa pričakujemo lojalnost, pripadnost, ki nam jo tudi izkazujejo," pojasnjuje direktor IZZE Drago Bukvič, ki ob koncu še dodaja: "Ponosni smo na certifikat kakovosti, ki smo ga pridobili. Še bolj pa sem ponosen na to, da lahko vedno dvignem telefon, ne glede na to, katera številka se izpiše na zaslonu, kar pomeni, da imam vse svoje obveznosti poravnane. Vsakemu upam pogledati v oči, tudi tistim, s katerimi smo se na poslovni poti razšli."

Natalija Sinkovič

 

 

  • december 27, 2022
Nazadnje urejano na 0, 30.12.2022 10:45
Oceni ta prispevek
(0 glasov)

Poišči