Domačini si bodo končno oddahnili, saj je bil odsek čez železniško progo več kot 20 mesecev, od februarja lani, popolnoma zaprt za promet, obvoz pa je bil speljan več kilometrov naokoli.
Z novim podvozom, ki je nadomestil nivojski prehod čez regionalno železniško progo na Ptujski cesti, se bo bistveno povečala varnost in pretočnost prometa, hkrati pa se bo zmanjšalo čakanje pred zapornicami nivojskega prehoda ter bo bistveno manj izpustov v okolje, so v današnji objavi zapisali v direkciji.
Štetje prometa je namreč pokazalo, da so bile zapornice na nivojskem prehodu v času 15 ur zaprte skoraj 7 ur, kar je povzročilo kolono tudi do 20 vozil, zaradi česar je skupni čas čakanja vseh vozil znašal do 80 ur, kar je na letni ravni pomenilo do 35.230 ur skupnega čakanja pred zapornicami, so izračunali.
Gradnja je kljub temu da je bil nivo podtalnice stalno visok, potekala brez večjih zapletov, so dejali na direkciji in navedli, da je podvoz zgrajen kot armiranobetonski vodoodporni keson. Meri 195 metrov v dolžino, svetlega razpona ima 13,7 metra, svetle višine pa 4,5 metra. V podvozu je na eni strani pločnik za pešce, na drugi strani pa kolesarska steza in pločnik, od tam je tudi po stopnicah mogoč dostop do peronov železniške postaje Pragersko.
V sklopu nadgradnje vozlišča Pragersko so nadgradili okoli 95 odstotkov tirov in 90 odstotkov električne mreže ter postavili 85 odstotkov protihrupnih ograj. V uporabi sta že že podhod za pešce in kolesarje ter otočni peron, končana je sanacija objekta signalnovarnostnih naprav, v katerem so prenovili prostore ter zgradili prizidek in garažo.
Zaključena je tudi prenova postajnega poslopja. Trenutno potekajo gradbeno obrtniška dela v prometnem uradu, začelo pa se je že asfaltiranje parkirišč in deviacij cest. Predviden zaključek celotnega projekta je v oktobru letos.
Pogodbena vrednost gradnje podhoda je znašala 4,05 milijona evrov, ocenjena vrednost celotne investicije pa je 88,9 milijona evra, od česar je 40 milijonov evrov evropskih sredstev.