»Lani so občani na aplikacijo sporočili 54 okvar oziroma napak, letos pa so jo uporabili že 50-krat, kar pomeni, da se je med ljudmi prijela. To nas zelo veseli, saj smo s to aplikacijo močno zmanjšali število nočnih pregledovanj svetil in skrajšali čas za odprave napak,« pojasnjuje vodja vzdrževanja javnih površin pri Komunali Slovenska Bistrica Modest Motaln. Veliko število okvar je posledica zastarele javne razsvetljave v mestu: »Skupaj z Občino zato načrtujemo javno razsvetljavo postopoma posodobiti in zamenjati stare, potratne svetilke z novimi in energetsko učinkovitejšimi,« dodaja direktor bistriške Komunale Maksimiljan Tramšek.
V kratkem pa Komunala načrtuje tudi nakup avtomobila z dvižno košaro. S tem bo odpravljanje napak še hitrejše, doslej so si jo morali namreč izposojati.
Rokovanje z aplikacijo je zelo preprosto. Najdemo jo lahko na spletni strani Komunale komunala-slb.si ali na spletni javna-razsvetljava.si strani ali pa na QR-kodo, ki jo najdete na spodnji sliki, približate svoj telefon, ki si bo aplikacijo naložil sam. Na zemljevidu, ki se pokaže, preprosto poiščete svetilko, ki ne deluje, napako pošljete tako, da kliknete na gumb PRIJAVA OKVARE. To prijavo bo prejela služba za vzdrževanje javne razsvetljave na Komunali Slovenska Bistrica, ki je upravljavec javne razsvetljave v občini Slovenska Bistrica. Prijavo bodo vzdrževalci obravnavali, jo v najkrajšem možnem času odpravili in o tem po telefonu obvestili prijavitelja. Prihodnji mesec, ko bo aplikacija še nekoliko nadgrajena, pa bodo prijavitelji o odpravi napake obveščeni samodejno s kratkim sms-sporočilom.