Tudi letos se osnovnošolske ekipe merijo na že 38. festivalu Turizmu pomaga lastna glava. Letošnja tema je OKUSNI ZAKLADI. Osnovna šola Pohorskega odreda se predstavlja z okusno sladico Attemsovi kolački, z videospotom Stepišnikova malica se predstavljajo tudi učenci podružnične osnovne šole Zgornja Ložnica. Še do četrtka je možno glasovati za videospota.
Tudi letos so se učenci Osnovne šole Pohorskega odreda z mentoricama turističnega krožka prijavili na 38. državni festival Turizmu pomaga lastna glava. Letošnja tema naloge je OKUSNI ZAKLADI: Lokalni kulinarični spominki s trajnostnim pridihom.
Z mentoricama so že na začetku šolskega leta začeli iskati izvirno zamisel in kovati načrt izdelave kulinaričnega spominka, ki bi predstavljal naš kraj. “V navdih so nam bili grofje Attems, ki so živeli na gradu Slovenska Bistrica. Navdušili so nas njihova kulinarika in oranžerije, ki so bile postavljene na območju, kjer danes stoji naša šola. V nalogi je prikazana pot oblikovanja turističnega produkta Attemsovi kolački. Povezali smo se z lokalnimi proizvajalci in tako spominku dodali še dodaten pridih domačnosti. Pri nastajanju naloge smo se učenci turističnega krožka povezali s številnimi strokovnjaki tako znotraj kot tudi zunaj našega zavoda. Ponosni smo na svojo nalogo in se ob tej priložnosti zahvaljujemo vsem, ki so s svojim znanjem, izkušnjami in dragocenim časom oplemenitili naše delo,” so zapisali na svoji spletni strani.
Učenci so se izredno potrudili, zato je prav, da glasujemo za njihov videospot. Povezava do glasovalne spletne strani https://turisticna-zveza.si/video-glasovanje/turizmu-pomaga-lastna-glava-okusni-zakladi
O Attemsovih kolačkih so pripravili tudi odlično turistično nalogo https://www.ospo-slb.si/files/2024/03/Attemsovi-kolac%CC%8Cki-konc%CC%8Cna.pdf
Učenci podružnične šole Zgornja Ložnica pa so pripravili Stepišnikovo malco, tudi zanje lahko glasujete.
Glasovati je mogoče do 16. maja 2024 do 13. ure, ko bo na odprtem prostoru tržnice Medvode potekala tudi zaključna turistična tržnica. Predstavilo se bo 25 ekip osnovnih šol, ki so na predhodnih tržnicah prejele zlata priznanja. Mladi bodo na stojnicah predstavili zamisli za nove kulinarične spominke, posneli pa so tudi že promocijske spote.
Natalija Sinkovič