Tudi letos je Turistična zveza Slovenije pripravila že 38. festival Turizmu pomaga lastna glava, s temo Okusni zakladi. Na zaključni prireditvi, ki je bila 16. maja v Medvodah so se odlično predstavili tudi turistični podmladki z Bistriškega, saj so osvojili kar 4 zlata priznanja.
Mladi so v turističnih nalogah in promocijskih spotih predstavili zamisli za nove kulinarične spominke. V projektu je sodelovalo 88 osnovnih šol iz vse Slovenije. Aprila so se ekipe predstavljale komisiji in obiskovalcem nakupovalnih centrov v Postojni, Murski Soboti, Mariboru, Velenju, Ptuju in Domžalah. Najboljše šole, ki so na posameznih tržnicah prejele zlata priznanja, pa so sodelovale na zaključni turistični tržnici, ki je bila 16. maja v Medvodah.
Na sklepno prireditev, kjer so ekipe inovativno in ustvarjalno predstavljale vsaka svojo odlično turistično idejo, se je uvrstilo 25 najboljših projektov, tudi z Bistriškega. Vse ekipe so bile nagrajene z bogatimi nagradami, ki so jih prispevala turistična društva in turistični ponudniki iz vse Slovenije, strokovna komisija je podelila 15 posebnih zlatih priznanj. Za najbolj tržno usmerjen produkt je zlato priznanje za nalogo Attemsovi kolački prejela OŠ Pohorskega odreda Slovenska Bistrica, Podružnična OŠ Poh. odreda Zgornja Ložnica, ki se je na festivalu predstavila s Stepišnikovo mal’co, pa za najboljšo promocijo kulture skozi kulinariko.
Oplotniški osnovnošolci pa so prejeli kar dve zlati priznanji – za najbolj inovativen Okusni zaklad in učenka 9. razreda Laura Hren za najboljšo promotorko na stojnici.
Natalija Sinkovič