Avtohiša Lunežnik, družinsko podjetje z več kot 30-letno tradicijo, tudi letos dokazuje, da je eden najmočnejših stebrov avtomobilizma v lokalnem okolju. S 13 zaposlenimi in dolgoletnim zastopstvom za Hyundai Slovenija, kjer dosegajo kar 7-odstotni tržni delež, zdaj stopajo še korak dlje – postali so pooblaščeni prodajalec in serviser za kitajsko avtomobilsko znamko Geely.
Novi salon, nova zgodba
Ob lanskem začetku sodelovanja z Geelyjem so zdaj uradno odprli tudi nov prodajni salon v Slovenski Bistrici, ki ga ta teden, od 29. septembra do 3. oktobra, predstavljajo javnosti s posebno promocijsko ponudbo. »Za znamko Geely smo postavili moderen razstavni prostor, kjer je na 120 kvadratnih metrih prostora za štiri vozila,« pojasnjuje direktor Matej Kop, ki z entuziazmom vodi družinsko podjetje. Salon je zasnovan po mednarodnih standardih znamke in obiskovalcem ponuja vpogled v zgodovino ter razvoj skupine Geely.
Trenutno v prodajni paleti predstavljajo štiri SUV modele – Coolray, Cityray, Starray in električni EX5. Posebno pozornost priteguje jesenska novost, model Cityray, ki s tehnološko napredno opremo, sodobnim dizajnom in konkurenčno ceno 28.990 evrov stopa v najbolj priljubljen avtomobilski razred pri nas.
Samo ta teden pa kupci ob nakupu vozila Geely v Avtohiši Lunežnik prejmejo še dodatni promocijski popust v višini 500 evrov.

Dnevi odprtih vrat
Kot poudarja Matej Kop, pa Avtohiša Lunežnik ni le prodajno-servisni center, temveč prostor povezovanja in druženja:
»Na jesenskih dnevih odprtih vrat obiskovalce čaka prijetna izkušnja mobilnosti, testne vožnje, nagradno žrebanje in – ker je pravi čas – tudi pečen kostanj. Osrednje dogajanje bo povezano s predstavitvijo nove znamke Geely, ki je ena vodilnih kitajskih avtomobilskih skupin.«
Zaupanje, ki raste z generacijami
V treh desetletjih so v Avtohiši Lunežnik zgradili trden odnos z lokalno skupnostjo, ki se ne meri le v številkah, temveč v zaupanju in zadovoljstvu kupcev. S kombinacijo mednarodnih standardov, družinske topline in poslovne vizije danes dokazujejo, da znajo povezati tradicijo s prihodnostjo.































