Umetniška zbirka podjetja Impol obsega več kot osemdeset del, ki so jih večinoma ustvarili slovenski umetniki. Evidenca o pridobivanju posameznih slikarskih, kiparskih in grafičnih del se doslej ni vodila, saj ne gre za klasično zbirko, ki bi bila osnovana s sistematičnim zbiranjem, ampak so dela vanjo prišla priložnostno. Podjetje jih je pridobilo z odkupi, preko sponzorstev, z donacijami, na osnovi sodelovanj z umetniki, manjši del zbirke pa tvorijo dela, ki so darilo poslovnih partnerjev in drugih. V zbirki so predvsem slike na platnu, akvareli, risbe s tušem, grafike in kipi manjših dimenzij. Večina del je v upravni stavbi podjetja, kjer so razstavljena v pisarnah in drugih prostorih. Velik del zbirke tvorijo kipi iz aluminija Vasilija Ćetkovića Vaska, postavljeni znotraj industrijske cone Impol – t. i. forma viva, ki jo je kipar poimenoval Delavec Kultura. Zaposleni, poslovni partnerji in drugi obiskovalci se tako lahko vsakodnevno srečujejo z umetninami.
Medtem ko najstarejši umetniški deli v Impolovi zbirki izvirata iz leta 1924, je večina umetnin iz druge polovice 20. stoletja in prvih let 21. stoletja. Obsežen del predstavljajo krajine in motivi iz lokalnega okolja, ki so jih ustvarili Janez Vidic, Igor Dolenc in lokalni ustvarjalci, kot so Drago Kopše,
Maksimilijan Sternad – Milč, Branko Gajšt in Jožica Tomazini Šeša. Tako kot Vaskovi, iz odpadnega aluminija izdelani veliki kipi na prostem, kakor njegov cikel male plastike, prav tako iz odpadnih kosov iz aluminija, imenovan Podoba 20. stoletja, so tudi nekatera druga dela v zbirki glede na motive ali material neposredno povezana s podjetjem ali prostorom, v katerem slednje deluje. Aluminij je vključen tudi v delo umetnika Tomaža Kolariča. Medtem ko nekatera dela v zbirki prispevajo zlasti k ohranjanju lokalne dediščine in povezave med industrijo in umetnostjo, druga pomagajo pri odkrivanju individualnih pogledov posameznih umetnikov. Tako nam Adriana Maraž in Erik Lovko v grafikah skozi simboliko vsakdanjih predmetov razkrivata osamljenost, minljivost in globlji smisel bivanja. Manjši delež zbirke podjetja predstavljajo portreti, karikature in drugi motivi.
Iz prispevka Simone Kostanjšek Brglez, ki bo objavljen v jubilejnem zborniku ob 200-letnici podjetja Impol
