Ljubljansko Gospodarsko razstavišče je med 13. in 17. novembrom 2024 znova zaživelo z enim najpomembnejših dogodkov na področju notranje opreme in arhitekture – sejma Ambient in Dom plus. Podelili so tudi nagrade, med nagrajenci pa je Aleša Wenzel iz podjetja ŠtokWenzel iz Ritoznoja.
S skrbjo za dediščino, mojstrsko oblikovanjem in inovativnim pristopom je Aleš Wenzel s svojim modularnim vinskim regalom prejel nagrado Top ideje, ki poudarja najbolj drzne, kreativne in funkcionalne rešitve mladih oblikovalcev. Strokovno komisijo, ki so jo sestavljali priznani strokovnjaki Janez Mesarič, Kaja Strle in Dejan Kos, so navdušile štiri sveže ideje, med njimi tudi modularni vinski regal Aleša Wenzla. Ta izhaja iz trajnostnih vrednot, saj s kombinacijo lesa, kovinskih elementov in svetlobnih efektov ustvarja prilagodljivo rešitev za shranjevanje in predstavitev vin. Njegova oblika združuje estetiko, funkcionalnost in simboliko, ki jo navdihuje bogata dediščina vinarstva, in zasnovan tako, da ga je mogoče prilagoditi različnim prostorom in potrebam, medtem ko se z lesenimi oblogami in svetlobnimi detajli spogleduje z luksuznimi interierji. “Z novim konceptom sem želel ustvariti nekaj, kar presega zgolj pohištveni element. Nagrajeni modularni regal združuje sodobno oblikovanje in zgodbe, ki jih pripoveduje les starih vinskih sodov,” je o svojem projektu povedal Wenzel, ki pri svojem ustvarjanju ostaja zvest svojemu osnovnemu poslanstvu – oživljati vinarstvo skozi funkcionalne in estetsko dovršene izdelke. »To je naš način spoštovanja tradicije in njene preobrazbe v nekaj novega.«
Aleš Wenzel in njegov ŠtokWenzel sta odličen primer, kako lahko preplet tradicije, inovacije in trajnostnih vrednot vodi v izjemne rezultate. “Vizija mojega dela je vnašanje življenja v dediščino, ki bi sicer ostala pozabljena. Izdelki so hkrati funkcionalni in simbolični, saj povezujejo preteklost z modernim življenjem.” Poleg pohištva in svetil znamka ustvarja tudi dodatke za kulinariko, kot so deske za narezke iz lesenih dog ali krožniki iz recikliranih steklenic. Z izdelki so prisotni na vinskih dogodkih po Sloveniji in širše, kjer navdušujejo s svojo predanostjo tradiciji in inovativnostjo.
“Vsak izdelek ima zgodbo, vsak detajl nosi delček preteklosti,” je še poudaril Wenzel. Njegova zgodba ni le uspeh na sejmu, temveč poklon dediščini in trajnostni prihodnosti oblikovanja.