V sredo, 12. februarja, so se ob zaključku programa Crouzator 2.0 v Crouzetu na Demo dnevu predstavili udeleženci projekta.
Na dogodku so udeleženci projekta Crouzator 2.0, ki je rezultat sodelovanja Občine Slovenska Bistrica in Centra za kreativnost v okviru projekta HUB-IN, predstavili izbrane kreativne blagovne znamke. Udeleženci so lahko spoznali ustvarjalce in odkrili njihove poslovne potenciale. Predstavili so se Ana Krošlin, Daniel Ramalan, Ines Kresnik, Ivana Matuzovič, Pija Godec in Stanislava.
Ines Kresnik je predstavila svojo blagovno znamko ‘z goše. V okviru projekta je nastal hidrolat pohorske smreke, ki se lahko uporablja za nego kože in lasišča, ali za osvežitev notranjih prostorov. Steklenička hidrolata, ki jo je mogoče vnovič napolniti, je pakirana v kartonasti tulec, ki je uporabljen tudi kot sadilni lonček. Stranke ob nakupu prav tako prejmejo ročno izdelav glinen obesek z odtisom smrekovega vršička in zvočni posnetek sprehoda skozi gozd.

Ivana Matuzovič je na predstavitvi pokazala svoj Pravljicomat. To je majhen in prikupen prodajni avtomat, kjer lahko namesto sladkarij kupite pravljico. Odet v sladolednih barvah modrega neba in jagode spominja na sladke poletne večere. Deluje tako, da v režo vstaviš kovanec za dva evra, obrneš ročico in že prejmeš majhno pisemce, na katerem te čaka potovanje v čisto drugi svet in dogodivščine z novimi prijatelji.

Pija Godec je predstavila Sladko bistriško umetnost. Ta projekt predstavlja sožitje kulturne dediščine, slikarstva in slaščičarstva. Njegov specifični cilj je ustvariti sinergijo med obema koncema dediščine z vključitvijo trajnostne porabe surovin in povezanosti lokalne proizvodnje produktov. Med projektom je bila ustvarjena slaščica, ki združuje naštete elemente in bo predstavljena kot protokolarna slaščica za oživitev gastronomske ponudbe Slovenske Bistrice.

Ana Krošlin je predstavila Moje praznično potovanje. To je interaktivna igra, ki spodbuja otroke in odrasle k raziskovanju kraja skozi domišljijo, gibanje in medgeneracijsko sodelovanje. S pomočjo kartic z vprašanji in namigi, otroci skupaj s spremljevalci ustvarjajo svojo unikatno pravljico, ki ostane zapisana v knjigi kot nepozaben spomin na njihovo pustolovščino. Igra omogoča vedno novo doživetje in novo pravljico.

Stanislava Pernat nas je vse “ujela v svojih vezeninah”. Očarljivi izdelki, ki jih trži pod blagovno znamko Hvala za rože so na prodaj na TIC-u v Slovenski Bistrici in grajski trgovini Lodn.

Prav posebno predstavitev pa je pripravil Danijel Ramalan s svojo mizo, v katero je z ognjem narisal Belo damo.
